ДУХ СВЯТИЙ

16.01.2017 23:21

ДУХ СВЯТИЙ

Йду вперед я стежкою земною,

Та панує мир в душі моїй,

Бо не сам я, поруч йде зі мною

І мене тримає Дух Святий.

 

В небеса показує дорогу,

До осель небесного Отця,

Над гріхом дарує перемогу,

І вогнем запалює серця.

 

Той вогонь мою холодну душу,

Зігріває полум’ям святим,

Наче землю у серпневу сушу,

Він струмочком зрошує живим.

 

Цей струмок святої благодаті,

Сил духовних додає мені,

Я радію, хочеться співати,

Забуваю труднощі земні.

 

Дух Святий! Живи в мені постійно,

Піднімай тоді, коли впаду,

Вірю, що з Тобою неодмінно

Я осель небесних досягну.

 

Підкріпляй тоді, коли безсилий,

Щоб я віру до кінця зберіг,

Проти ворога боровся сміло,

І його нападки переміг.

 

Як зустріти труднощі прийдеться,

На дорозі важкій і сумній,

Більше й більше сповнюй моє серце,

Я живу Тобою, Дух Святий!

 

Назад